DU ÄR SOLSKENET

Imorgon åker du.
Du min vän, som alltid bott långt ifrån mig men stått mig närmast. När du slog dig ner på västkusten över ett halvår sen stod jag kvar i öst som om ingenting var annorlunda. Vi sågs mindre och mindre, men du kändes ändå alltid nära. Oavsett vart du befinner dig i världen så träffar jag alltid min vän som jag kan prata ut med när vi ses igen - vare sig det är månader eller år senare så är du flickan som jag älskar att ramla ner i åar och grishagar med. Att du nu har fått boende i staden som du kallat din drömstad så länge jag kan minnas gör mig så glad! Det kommer kännas tomt utan dig kvar i landet, men det gör inte lika ont när jag vet hur bra du kommer få det. Jag ville bara säga lycka till, så ses vi snart! Jag ska försöka hälsa på så mycket som möjligt, du är ju trots allt bara en kort flygresa bort.
Love u xx.
och Anna, "Bocka inte för någon. Sjung så gott du kan och om någon vill ge dig något fint för det, sov med det i famnen."
M. ♥
✿ Kategori: Mitt liv i text & bilder Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 anna:

skriven

Älskar dig så mycket. Kom och hälsa på i maj med Mathilda, snälla. <3