RÄDSLA ÄR EN MISSFÖRSTÅDD VÄN

Nej, nu har min min blogg samlat damm lite för länge. Hej! I skrivande stund känns mitt liv stabilt och en hel del har hunnit hända sen sist. Om jag hade haft min iphone nu så hade jag tagit upp den och kikat camera roll för att bli påmind om vad som hänt senast. Den har dock varit borttappad sen en månad tillbaka - men för någon vecka sen fick jag ett samtal. Det var Anna som ringde med de goda nyheterna att min telefon blivit upphittat! TACKOCHLOV. Utöver det så har jag bland annat börjat lappa ihop gamla vänskapsrelationer samt varit i Stockholm och andats in lite ny luft. Ny luft som ledde mig till människor som hade andats samma gamla luft som där hemma. Gemensamt ursprung samt bekantskaper; något att skåla på! En dag senare hemma i Falun igen väntade flera upptåg. Kortfattat fann jag mig själv i en hoppborg och senare på ett dansgolv den lördagskvällen. I tron om att kvällen inte kunde bli bättre var han plötsligt där, mitt framför mina ögon och jag såg honom. Inne på högskolefesten som vi till en början övervägt att ens gå på. Efter många om och men betalade vi och gick in. Kanske årets bästa beslut, men mer om det senare. Nu måste jag sova för imorgon är det julafton!
M. ♥